YES YES YES

Halloj!
Nu sitter jag och Moa i soffan och samlar dyrbar Moa-Maja-tid. Det var länge sen!! Medan vi ändå samlar tid har vi passat på att laga underbart god mat tillsammans. Pastasallad av bästa slag, med de bästa ingridienserna som till exempel fetaost och pesto! Jag har redan anmält Moa till Sveriges mästerkock, det förtjänar hon!
 
Ja som ni hör är det här en TOPPENDAG! Nytt pers på brutalloppet idag bidrar lite till det erkänner jag haha. :D vilken härlig känsla när man krigat klart! Trött och glad. 
 
Nu ska vi snart ta fram våra älskade matte och fysik-böcker och hjälpas åt. Imorgon drar ju Moa iväg igen som sagt, så jag får passa på att klänga på henne medans jag kan. Hoppas ni också har en bra dag bästa bloggläsare! /Majan
Det snöar för fullt i Torsby, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0