Tvära vändningar

Hejsvej! 
Fortsätt läsa om du har tid. Jag kände det redan direkt när jag vaknade imorse; Idag är en sån där skitdag där man bara vill lägga sig i sängen och hoppa över dagen. Minns att jag nån gång sagt "Jag älskar måndagar", men riktigt så lät det inte den här morgonen..
 
Stressad, inga kläder passade, kroppen värkte, cykeln krånglade, ryggen krånglade och jag hade MÄNGDER av saker som skulle hinnas med under dagen. Packa upp, tvätta, gå på tråkiga lektioner, handla, plugga i massor m.m. Omotiverad till allt & gjorde därav absolut ingenting under lektionerna, fast jag kände att jag borde göra allt. Försökte hälsa lite glatt på alla jag mötte i skolan, för att dölja mitt sämsta humör. Undra om det funkade!? 
 
MEN sen vände dagen plötsligt. Vi provade studentmössor, och en av "försäljarna" (kanske 20 årig tjej typ) var så himla rolig så jag höll på att garva sönder. Hahah jaa som jag skrattade! Hon var kul. Sen gick jag till Annika och hon föreslog att jag skulle ringa en kiropraktor som är helt ny här i Torsby, för att kolla ryggen. Fick en tid DIREKT och cyklade dit. Hon var världens härligaste person, vilken glädjespridare alltså!!
 
Mitt humör gick sakta uppåt mot gladare toppar, och nu sitter jag här och ler för mig själv. Vilken hemsk dag trodde jag. Men livet är fint ändå. =) /Majis

Kommentarer
Postat av: Moa

Börja på bott och sluta på topp ;) :)

2012-09-11 @ 08:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0