Tosseberg

Hejsvej bloggen!
Nu är jag helt död efter att ha kört tossebergsintervaller skate på eftermiddagen. Just detta passet är ett av mina mardrömspass, och det kändes idag haha! Har jag en tung dag där, så blir det ofta verkligen tungt.
 
MEN för varje år blir jag bättre och bättre på att ta mig igenom även tunga dagar, och idag gick det bättre än det brukar! Skulle jag gått i ettan eller tvåan fortfarande så skulle jag ha troligen avbrutit passet redan på uppvärmningen haha.. men idag stod jag allt på mig. GÖTT MOS!
 
Här kommer en av mina favoritlåtar just nu. Må väl! Kram Majis

Kommentarer
Postat av: Isa

Starkt jobbat Majis!!

2012-09-27 @ 17:46:24
URL: http://isabelleperssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0