ROM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sitter här i sängen med datorn och väntar på att min vapendragare Linnea ska duscha klart. Idag är det soligt och varmt i Rom och vi har varit och tränat på tävlingsbanan. Dagens prestation står jag själv för då jag lyckades slå i benet rakt i bryggan när vi gjorde lyft så det blev världens typ hack i benet, hehe. Jag fick massa plåster och nu är jag hel igen, eller i alla fall ihoptejpad. Små skador är lite att räkna med när man ska paddla maraton och springa upp och ner för branta bryggor. På lördag smäller det och jag ska köra 17,4 km tillsammans med Linnea, hej och hå vad det ska gå!
 
//Moa

Kommentarer
Postat av: din matte- och fysiklärare

HEJA MOA DU ÄR BÄST, INGEN PROTEST!! jag ska inte bryta ihop nu fast jag saknar dig, utan jag ska vara superstark och räkna min matteläxa samtidigt som jag tänker att du sitter mittemot och räknar din knäppa fysik :)) jag LOVAR härmed mig själv detta här haha. världens största lycka till från din bästa granne ever :D <3

2012-09-20 @ 18:16:16
URL: http://grannfejden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0