My signature move

Hej på er!
Först vill jag bara tacka för alla grattis jag fått sen gårdagens inlägg! Hela 2 stycken hahaha.. gjorde min dag! Den glädjande nyheten var ju såklart att emmas äppelpaj var gudomlig!! Visste inte att hon kunde baka överhuvudtaget haha. Inte varje kväll man smäller i sig EN HALV paj liksom. Då är den verkligen nåt alldeles extra!
 
Idag har jag vilodag och jag betar av min att-göra-lista flitigt. Brukar funka att göra en sån när jag är velig, oinspirerad, less och på dåligt humör. Efter ett tag så brukar det mesta bli kul igen. =) man måste bara börja nånstans. Här kommer den klart mest spelade låten just idag! Lyssna och njut. /Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0