En kul helg

Hej!
Jag har haft en kul helg med Atomic och Salomon! Lite skidåkning och mycket skratt med roliga personer. =)  Fick några fina kläder, bland annat en dunjacka som jag ääälskar! Om man inte har någon snygg kille får man ju skaffa sig en jacka man kan va kär i istället haha. - alla sätt är bra utom dom dåliga!
Nu sitter jag och ser på finnkampen. Samtidigt som jag letar efter roliga klipp på youtube. Hittade då ett vasalopps-klipp som visar att skidåkning varken är lätt eller ofarligt! Alltså, det är inte så roligt när folk gör illa sig (sån humor har jag faktiskt inte riktigt) men här så trillar dom ju oftast rakt ner i snön haha. Och det blir ju rena rama labyrinten för personerna som kommer efter! Må väl! Kram Majis

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahaha det där var kul!!!! Kom till London, här finns massa snygga killar att bli kär i! :D

2012-09-02 @ 21:32:10
URL: http://fannyholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0