Vilket liv man har

Hejhej!
Jag hade inget att göra så jag satt och kollade på min logg på fejjan bakåt i tiden. Det var kul att läsa och minnas! Först kommer här några av mina statusuppdateringar som fick mig att le.
 
"jag håller inte med om att man inte får skratta åt sina egna skämt. För det första så säger man ju antagligen skämtet för att man tycker det är askul, och för det andra så ökar ju chanserna rejält att nån annan börjar skratta om man själv gapskrattar!"
 
"ibland när jag övningskör får jag en känsla av att nåt saknas i bilen. då kommer jag på att jag inte har nån hjälm på huvudet!! Sen kommer jag på att man har ju inte hjälm när man kör.. knäppt!"
 
"kommit hem till min kära lägenhet igen. Är glad glad glad efter en toppenvecka som slutade med ett GULD i dagens stafett :D TJOHOOOOO va det här!!!!!!!"

Och sen kommer här några bilder som fick mig att skratta. /Majis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0