Fredag fredag fredag

Tjohoooo!
Mår ni bra? Hoppas ni njuter av att det är fredag! Det gör jag. Fick ett fint mms av Sandra idag så jag blev glad. =) vänner<3
 
Här kommer lite bilder från vår bowling i onsdags. En jämn kamp som slutade med alla tre på pallen! Höhö. Inte i närheten av 161 på en serie som förra gången, men det är ju svårt att persa varje gång! Det bästa på kvällen & det mest populära fotograferingsmotivet blev bowlingskorna jag hittade där. Riktigt antika, men så förbannat sköna! Jaja, här kommer bilderna. Må väl! /Maja
Agnes! Och min sko såklart..
Moa! Och mina skor såklart haha.
En snygg bowlingspelare vet hur man posar.
Moa tackar sitt klot för hjälpen!
Ännu mer skor! Lägg märke till skärpan på skorna, mot den suddiga bakgrunden. Ett riktigt mästerfotografi taget med en mästerkamera! (sony ericsson W995 för er som vill köpa en sån mobil, säljs förmodligen gratis i dagens sverige)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är en väldigt bra vän! <3

2012-10-05 @ 21:23:45
Postat av: Emilie

Hallååå, är det där dom omtalade mjukisarna som säljs exklusivt i Charlottenberg? Om det inte är ett par mjukisar så kan du ignorera detta inlägg!

2012-10-05 @ 21:50:07
Postat av: maja

haha självklart är det mina nya supersnygga supersköna supermjukisbyxor!!

2012-10-05 @ 22:50:01
URL: http://grannfejden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0