Tok-smart

Godkväll bloggen! =)
Hanna ringde för en timma sen och ba, "Jag kommer med tåget till Torsby kl 12 i natt, kan du ställa bilen vid stationen?" "-JA, jättegärna tänkte jag. Jag är jääättesugen på en promenad. NOOT."

Men sen kom jag på lösningen! Jag tog med mig ett par rullskidor, pjäxor och stavar i bilen, körde till stationen och ställde bilen där. SEN var det bara på med rullskidorna och åka hem till lägenheten igen i mina vanliga kläder. (jeans) Var hemma på ett kick!! Och så blev jag glad dessutom. :D awesome. Godnatt! //majan


Kommentarer
Postat av: Louise

Hahah! Du är så himmla rolig! Och smart ;)

2012-05-14 @ 09:42:33
URL: http://loyiseluv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0