Tårar och ormar

Hejsvejsan!
Här kommer lite gråt-information från de senaste dagarna! Igår såg jag på glee och grät för att det var så fint. Idag såg jag på slutet av "Systrar i jeans", och grät först som ett litet barn för att det var så sorgligt och sen ännu mer för att det var så fint. Kan ju knappt sätt på en film innan tårarna börjar spruta haha! Och nej, jag är inte på det minsta dåligt eller ledsamt humör, bara väldigt bra på att leva mig in i filmer och serier!

Sen har jag fått bekräftat att Valberget inte är ett berg som man kan tro, utan ett orm-bo! Eftermiddagens löppass gick så fint och lätt i solen, och jag sprang där och njöt. Tills.. jag var 1 cm från att trampa på en stor, lång, äcklig huggorm. Jag skrek och jag sprang för livet. Nu kan man lätt tro att jag började gråta också, men icke! Lyckades iaf knäppa ett kort på den i farten, så här kommer den bilden. Kram M

tur att jag hade kameran framme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0