När man rotar

TJOO!! När jag kollar igenom mina bilder på datorn hittar jag alltid bortglömda saker. Eller sånt jag inte ens visste fanns. Ikväll ska jag baka kladdkaka med mint. Om jag har tur kommer Josse och smakar! /Majis

Här över är en bild på Moa. För er som inte ser så håller hon fram MIN lilla whiteboard-tavla där det står:
Idag ser jag fram emot:
-Min vän (enda vän) Moa!
Hon är snäll och söt som en nöt. Henne tycker jag allt bra mycket om!
Hon är fantasiskt fantastisk!
En riktig guldklimp.
Kärlek.

Sist kommer en bild på Moas rygg. Det ser ut som hon blivit riven av en björn, men det är bara min aggressiva spikmatta som attackerat henne! Det var jag som tvingade henne att ligga kvar hehe..


Kommentarer
Postat av: Mycket anonym person

Vilken guldvän! En sån skulle man ha!

2012-05-12 @ 19:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0