Min surdeg - del 2

Hallå där!
Fick en kommentar & fråga om jag döpt min surdeg haha. Svaret är nej, men det måste ju självklart göras! Såå kära bloggläsare, ni kanske kan hjälpa mig?? Man kan ju slänga dit ett namnförslag anonymt om man vill haha. Annars tror jag bestämt att Moa eller Josse kan komma på något fult! Namn som Herbert och Inga-Berit är redan upptagna! Annars är jag öppen för förslag.

För er som inte tycker surdegs-inlägg är lika roliga som jag tycker, så kan jag berätta att dagens engelska-prov var det svåraste jag nånsin gjort. Asså det där med att lyssna är ju helt omöjligt! Det låter ju som dom pratar kinesiska.

Här kommer en bild på surdegen och den stolta ägaren. HEJDÅ /Majis


Kommentarer
Postat av: Moa

Det enda namnet som är tillräckligt värdigt för denna fantastiska surdeg är Moa!

2012-05-09 @ 19:09:57
Postat av: josse

Moa är ett bra förslag!

2012-05-09 @ 20:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0