De 2 vännerna och Jerry

Hej bloggen!
Idag har jag gått i skolan som vanligt. Lektionerna var lika roliga som vanligt!! Vår klass bjuder på härliga kommentarer som; "Jag HAAATAR skolan" eller "Skolan är det TRÅKIGASTE jag vet!!" Haha det är inte så illa som det låter, men lite skoltrötta är vi ibland.

Efter skolan var det pannkakor till lunch. Såå Smarrigt!! Tryckte många för att jag visste att jag skulle få slita på träningen sen. Vi skulle cykla låångt, lugnt och länge. Cykla är nog en av mina svagaste sidor, om man bortser från bowling då haha.. MEN jag slet och kämpade med de där uppförsbackarna som bara den! Låg på sistaplatsen hela vägen och höll den, gött!!

Ha det braigt!! Seeya! /Majis

Moa

Maja (jag)

Jerry!

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHAHAHAHAHA Jerry :D ehe hehe

2012-05-03 @ 18:32:41
Postat av: stina

de två vännerna och rudolf ska det vara!!!! och då är rudolf i mitten..

2012-05-03 @ 19:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0