Mästarnas mästare (badhus edition)

Idag har jag och min ärkefiende Josefin varit i Torsby badus. Det är titeln om mästarnas mästare som ska delas ut. Kampen var hård. Det var blod. Det var svett. Och det var tårar. Eller ja, så mycket blod var det ju egentligen inte och svettet och tårarna kan möjligen ha varit vattendroppar...
Vi började med den klassiska grenen "Brottning på flytande krokodil samt flytande moped". Jag hade mopeden och Josse krokodilen, don efter person. Efter ngra mycket taktiska drag så fick jag Josefin ur balans och lyckades brotta ner henne i vattnet! Efter det var det "försten til kanten sittandes på krokodil samt moped" och här var Josefin på sin krokodil lite snabbare i spurten. Sista grenen var rutschbanan där rutinerade Josefin tog en solklar seger....
KAMPEN FORTSÄTTER!

//Moa


Kommentarer
Postat av: josse

Jag vill täcka mina bilringar för mina stabila segrar!;)

2012-05-09 @ 17:14:18
Postat av: maja

hahahah detta skulle jag velat se!

2012-05-09 @ 18:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0