"Kalla mig snål men jag tänker bara på miljön"

Här sitter vi och myser i Majas gemytliga lägenhet.
Va har det så bra tillsammans. Tillsammans är vi så starka så.
Gemenskapen flödar i luften.

Det var dagens dikt det! Á la Moa och Maja såklart. Maja är nöjd för hon har fått sin daim-choklad som hon varit sugen på hela dagen. Moa är nöjd för hon har bokat ett uppkörningsdatum! Jättehemligt!!!!! Nooot. Vi har haft en jättebra dag i gemenskapens tecken båda två.

Morgondagens tips:
Här kommer tre fantastiska tips som jag (Moa) alla har testat under helgen för att spara på min älskade pengar.

1. Ät gratis! Smaka på allt du kan få tag på i affärer, själv testade jag vitamin water, lax och sås samt tunnbrödsrullar i fredags på ICA Maxi, gott!
2. Ta bara en påse! Det går alltid i mer än vad man tror, ALLTID. Och om du skulle bli anklagad för snålhet (helt utan anledning) så säger du att du fatktiskt försöker rädda vår miljö och inte slösa i onödan!
3. Träna körkortsteori, GRATIS! för alla er som går i körkortstankar är mitt bästa tips att träna teorin gratis på internet. Problemet är att alla sidor kräver att du köper ett dyrt konto för nästan 100 kr men jag har kommit på lösningen på problemet. Jag har nämligen gjort en hel högen med användare på olika sidor där man kan köra deras "demo trafikfrågor".

Nu måste jag sluta berätta alla mina finfina tips för jag fick just en pik av Maja: "oj vad långt det blev". //MVH Moa och lite Maja

Miljömedvetna Moa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0