Herregud

Hallå!!
Vi vann??? Haha ja jag säger vi för jag är ju svensk. Hon var ascool och totalt bäst. Äntligen fattade dom där konstiga länderna vad som är riktig musik. Jag, Carro och Emma grillade på kvällen, och tryckte sen (japp tryckte är exakt rätt ord) fruktsallad, hemmagjord glass, kolasås och chokladsås. Vi firade segern i förväg kan man ju säga! Tog en löptur på förmiddagen och sprang fortfarande runt i värsta lyckoruset.
Här kommer en bild från grillningen. Vi är ju inte direkt några grillmästare, så det blev en del småbråk haha.. Vi brände köttet, vår granne fick påminna oss om att det förmodligen var klart och jag tappade ner ananasen i grillen. OOPS. Shit happens! Ha en fin dag! /Majis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0