Go with the FLOW

Hejsvej!
Fick just ett meddelande från en tjej som skrev att hon gillar vår blogg:) hade ingen aning att hon läste så jag blev superglad!! Tack Emma:)

Har köttat tossebergsintervaller idag också. 6 tappra krigare var vi som åkte uppför den långa backen. (rullskidor alltså) Dagens höjdpunkt blev när jag knäckte Jimmy på den sista intervallen av dom 3! GÖTT. (Hans spärr släppte på ena rullskidan, men det nämner vi inte här)

Ikväll blir det Lets Dance-kväll!! Vi ska bara plugga lite älskad kemi först. Och sen ska mitt surdegs-bröd in i ugnen och såklart ÄTAS! Som jag har längtat. Ha en fin kväll! Kram Majis

Här är en ny låt jag fastnat för!

Kommentarer
Postat av: Isa

Yeah girlpower! Alltid gött att klämma dit killarna på olika pass, spela roll hur det går till ;) ååh nu har jag blivit sugen på att baka surdeg, kan du inte lägga ut receptet? :-D kramisar

2012-05-10 @ 19:30:37
URL: http://isabelleperssons.blogg.se/
Postat av: majis

haha eller hur!! och klart jag lägger ut recpetet! :) gör det nån dag snart!! miss you. kramis!

2012-05-10 @ 20:28:39
URL: http://grannfejden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0