En speciell person

Hej bloggen! =)
Jag har en vän som jag känt så länge jag kan minnas. Det är henne jag tillbringat mina allra bästa sommarlov, jullov, helger och semestrar med ända sen jag var liten. Hon är snäll, omtänksam, knäpp, rolig och framför allt SIG SJÄLV. Hon följer med mig på alla konstiga och barnsliga äventyr och bryr sig inte om vad alla andra tycker och tänker.

När jag är med henne får jag äta scones med rosa och grön karamellfärg, sova i tält, bygga koja, klättra i träd, bygga linbana och slå halvt ihjäl sig på köpet, klä ut sig, gå tipspromenad, fika i skogen, kasta stövel, vara på o-ringen och fjanta runt, cykla längs göta kanal, hitta på egna sånger, spionera på människor från träd (treträgrass), fira nyår, spela monopol, spela mix-max, spela barn-geni och svara fel på pinsamt lätta frågor och sen gapskratta i timmar åt det, göra hemska konserter för våra föräldrar, dyka från bryggor och ge varandra poäng, sitta och svära i hemlighet i hennes lekstuga, sy kläder och ha modevisning, cykla till Dalum för att bada, komma vilse i Norge och framför allt HA KUL!

Hon heter Fanny och är helt enkelt bäst. Jag vet att du kanske behöver lite uppmuntran nu, och jag hoppas du vet hur bra du är! Jag gillar dig! Hur mycket som helst. :) Här kommer två fina bilder på oss. Har egentligen tusentals men dom är i U-hamn. Kram Majis


Kommentarer
Postat av: FannyBanny

ÅH! Nu sitter jag och ler åt alla dumma saker vi har gjort, OCH kommer göra!!! :D I sommar ska vi göra massa kul, är båda är hemma :D Åh vad glad jag blir! Du är bäst!!!!!!! Jag saknar dig! Kram

2012-06-01 @ 17:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0