Dagens kommentar

Hejhopp!
Man får sig en del skratt om man umgås med knäppa vänner hahah.. Vi kan skratta åt allt och ingenting, precis som det ska va! De allra roligaste sakerna som händer går aldrig att förklara, för det går liksom inte att beskriva hur roliga dom var. MEN man kan ju alltid försöka!

Moa till mig igår - "Maja du är ju typ Guds andra man." En pinsam tystnad på flera sekunder uppstod i gruppen. "Eller guds högra hand menade jag nog."

Moa till mig - "Alltså maja jag får aldrig nån sån där bränna så det syns att jag har solat!"
Jag - "Ja men det kanske beror på att du aldrig solar!?"
Moa - "Nej just det.."

Moa och jag diskuterar det panikframkallande faktum att jag ska göra min egen balfrisyr. Moa försöker ge några uppmuntrande ord på vägen - "Ja du har ju en rejäl kalufs att jobba med. Det är ju inte brist på hår i alla fall."

Nu sitter vi sitter utslagna i min soffa och försöker samla kraft inför matte nationella imorrn och på fredag. ROCK'N ROLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha de! =) //Majis



Kommentarer
Postat av: Moa

Hahaha hehe

2012-05-23 @ 18:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0