Äventyr

Halloj!
I förmiddags gav jag och Hanna oss ut på rullskidor och löpning mot Gräsmark! Solen sken och vi var glada. Rullskidor dit, löpning där och en fika innan vi åkte hem igen. =) vi pratade på hela vägen och tiden gick fort!

Sen kan jag även glatt berätta att jag fick en bit bröd av Hanna som hon bakat med sin kära surdeg. (som jag för övrigt brukar få mata när hon inte är hemma, och därav bli mobbad av mina kompisar) Brödet är det godast bröd jag vet, så nu sitter jag och trycker för fullt!!

Har även stora planer på att göra en egen surdeg inom kort, så jag själv kan baka det underbara brödet. Moa, har du lust att mata min surdeg när jag är borta i så fall?? Sneeella..! Bilder från turen kommer ikväll när jag fått dom. :) ha de gött! Kram Majis

Kommentarer
Postat av: Moa

Självklart kan jag ta hand om din lilla surdeg, med glädje!

2012-05-06 @ 18:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0