YAMMI

Godmorgon!!
Solen skiner idag tjohooo. Igår råkade jag välta ett glas med proviva över min dators tangentbord. Stackars stackars Inga-Berit, som jag en gång döpte den till, får vara med om ALLT. Men till mitt försvar så säger jag att även datorer blir törstiga ibland. Dessutom fungerar den hittills UTMÄRKT, förutom att knapparna till höger är en aning sega att trycka ner. Det kan jag leva med!

Vi har spelat yatzy på morgonen jag, pappa och pernilla. Jag och pappa psykade varandra så mycket vi kunde och pekade på "taktiska fel" som den andra gjorde hela tiden. Jag knäckte honom enligt mig hehe.. ha en superbra dag!! /Maja

Kommentarer
Postat av: stina

Tur att det inte var över simons dator.. hehe

2012-03-23 @ 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0