Värmeslag

Tyvärr är jag inget stort fan av att sola, det känns som jag ska brinna upp när jag är stilla i solen mer än 5 minuter. Jag har gjort ett antal försök, men det har slutat med att jag gått in varje gång. Men, jag ska inte klaga. Förra veckans istid har nu bytts ut mot jättevarmt och soligt väder!!
Förutom att träna så har vi gjort lite små utflykter. Bland annat har vi åkt till staden Coimbra 2 gånger där vi en av gångerna råkade köra fel på hemvägen och vi kom till världens läskigaste spökstad! Resan tog typ 1.30 istället för 40 min...
På fredag är det vilodag och då ska vi baka kanelbullisar. Det ska bli gottgottgottgottgott!



See ya!


Kommentarer
Postat av: sandra

Härligt att se att du har det bra Moa! :D kram

2012-03-28 @ 18:08:45
URL: http://ssandraolsson.devote.se
Postat av: majis

haha du är knäpp!! och dina blogginlägg är roliga. och både jag och sandra saknar dig konstaterade vi idag haha. have fun! så ses vi om.... 3 veckor ;)

2012-03-28 @ 19:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0