Stackars stav, stackars mig! hehe

Idag hände det, idag bröt jag min första stav. Efter kanske 1 km in på klassiska delen av dubbeljakten så hade jag helt plötsligt inte längre någon stav, och inte vet jag vad som hände... Sen fick jag ett par nya stavar med alldeles för stora handtag utan fungerande kardborre så jag fick åka 4 km utan att släppa händerna och hålla jättehårt i stavarna. Tråååååååkigt att det ska hända på JSM när allt känns bra. Det är inte bra att skylla på materialet, men haha, jag gör det ändå!!
Från att ett tag på den klassiska delen varit omåkt av halva skidsverige så lyckades jag plocka några placeringar på skaten, som gick förvånansvärt bra när jag väl kommit igång! Jag slutade tillslut helt slut slutligen på en 18 slutplats. Och mina skateskidor var grymt snabba!
Men, det har ju hänt bra saker också! I torsdags var det sprint och jag vann en 4e plats (jag förlorade alltså inte en 3e plats)! Efter en lite mindre bra prolog så gick kvart, semi och final kanon. Kul, kul, kul! Det är roligt när det går bra:)

//Mos


Kommentarer
Postat av: din bästa och enda vän såklart, vem skulle annars en så töntig kommentar!?

VI SKYLLER PÅ MATERIALET!!!! Jäkla stavar som går av hur som helst och skidor som lutar ¨åt sidan så man faller!!!!!!!!!!! heheehehehohohohhihihi.

2012-03-11 @ 22:02:03
Postat av: Allt fel åt materialet

ALdrig har vi sjlva gjort ett endaste litet misstag! DET ÄR MATERIALET DET ÄR FEL PÅ!!!

2012-03-12 @ 07:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0