Till alla fans

Detta inlägg är tillägnat alla mina fans. Vill också påpeka att gåvor och liknande är välkommna och kan skickas till mig hem till Aspen.
Igår klippte jag mig, resultat syns här nedanför, hoppas det faller alla fans i smaken. Imorgon går flyget till Portugal och jag hatar att flyga, det suger. Speciellt hatar jag att flyga när jag måste flyga ensam och det är stressig mellanlandning. Hehe hoppas mina orienteringskunskaper är med mig och att jag hittar rätt.

Till Josefin: Kom ihåg att vattna mina blommor och ta in posten! Städa din lägenhet och gör läxorna medans jag är borta.

Till Maja: Ta över fadderrollen till Sandra och se till att hon klär på sig ordentligt så hon inte fryser när hon ska träna. I trust you!









//MOA


Kommentarer
Postat av: sandra

Tack för att du tar ett sånt ansvar som fadder moa!

Ha det bäst, och du lär ju iaf inte frysa :D

KRAM!

2012-03-16 @ 16:00:33
Postat av: majis

har du kommit fram?????????? ha det så bra nu bästis :) <3

2012-03-17 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0