JSM dag 1

5 km fristil intervallstart, även kallad 5KFI, var dagens distans. Det var som sagt fri stil och jag valde skatestil. Egentligen ingen jättefavorit men det är ju bra att träna på det man vill förbättra.

Dagens -
Det var för lite sylt i min risifrutti som jag åt efter loppet.
Jag kom på 12 plats, alltså sämre än 11.
Jag frös om tårna.
Det fanns inga bullar efter spåret som det fanns på tjejvasan.

Dagens +
Det gick fort i spåret och mina skidor var bra.
Vi åkte inte uppför mördarbacken, som killarna gjorde.
Maja såg superproffsig ut i sina glasögon under loppet (kände alltså nästan inte igen henne!!)
Jag kom på 12 plats, alltså bättre än 13!!
Maja hejdade på mig, eller jag tror det i alla fall, annars hörde jag hennes röst i huvudet.
Jag hejade jättemycket på Maja.
Borås ligger nära Ulricehamn, staden där vi alla vill bo!


Hej och hå


Heja heja friskt humör det är det som susen gör


Eftersom det snart är jul kommer också en julaftonsinspirerad bild här på "Dagens Trassel"


"Dagens Maja" är en bild på Maja innan loppet. Om ni undrar varför hon ser annorlunda ut är det för att hon har klippt sig. Och hon har ny tröja också.

//Moa


Kommentarer
Postat av: hon som ser ut som ett proffs

haha du är kul du.. tack!! inte visste jag att jag var så snygg och proffsig idag ;) he eheh

2012-03-07 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0