Jag somnar med ett leende på läpparna

Godkväll!!
Idag har varit en bra dag. En riktigt bra dag! Slutade 3a i a-finalen, SMASH!! Nöjd nöjd. Och jag gillar den känslan. Sandra sa till mig innan prisutdelningen att jag hela jag log, och det stämde verkligen! Hon är snäll hon!! Jag gav henne en kram för hon fick tyvärr en liten släng av "falk-syndromet" idag. (d.v.s lite otur)

Nu är jag trött och ska snart sova. Har kollat lite skräckfilm, men vi var tvungna att sluta för josse blev för rädd hehe.. (kommer från mig som redan sett den en gång) Har ingen bild från sprinten, men slänger ut nån om jag hittar det! Så länge kommer det en bild på mig och min grymma vän. GODNATT på er bästa bloggläsare!! kram maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0