I'm in heaven

Godkväll!!
Sitter och ser på let's dance, jag gillar det! Sen i pauserna varvar jag med klipp från "Hål i väggen" på youtube. Hahah asså det är typ det roligaste jag vet! Kan sitta själv och gapskratta framför det i timmar. Ååå det är så bra. =) För er som aldrig sett det kan man gå in här och kolla på ett klipp. http://www.youtube.com/watch?v=uoJNFN2nOtA  

Sen så har jag ju lagat min efterlängtade kycklingtacos också. Det absolut godaste jag vet i hela världen, särskilt när det bränner i munnen. Sån är jag. Enda problemet när jag äter är att jag nästan glömmer att andas. Så man får äta snabbt!! /majis 

glad och proppfull maja!

Kommentarer
Postat av: stina

anar jag en blodådra i pannan? Heheee vet en till som har en sån ;)

2012-03-30 @ 21:49:17
Postat av: maja

hahah har aldrig sett den förut! jag har en teori: ådran är en "lycko-ådra". Du får den när du skrattar, alltså är lycklig, jag får den när jag äter kycklingtacos, alltså är lycklig och han på melodifestivalen får den för att han tycker det är så kul att sjunga, alltså när han är lycklig!! ;D måste vara så

2012-03-31 @ 11:44:42
Postat av: Syster

Vilken bloggform du är i!!!

2012-03-31 @ 12:34:51
URL: http://www.hannafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0