GÖTT

Hejhopp!!
Har idag åkt mitt bästa JSM-lopp någonsin, men grymmast av allt var att jag lyckades TOTALKNÄCKA mig själv haha. Är mer än nöjd med dagen och med det!! Jag låg länge på medaljplats men tyvärr.. Men känns liksom lite som en seger för mig trots allt. Jag vann över mig själv! Eller iaf över den där fega maja som brukar mesa ut ur start och ha alla krafter kvar på slutet haha. :)

Dagens pigga kropp berodde troligen på att jag laddade med semlor, choklad-cheesecake och zumba igår! Ganska svårslaget. Nu ska jag snart lägga mig =) Och GRATTIS till alla som åkte så grymt idag! Ha de bra!

Detta josse och moa ska vi lära oss när kommer tillbaka till torsby!! kram från en glad maja

Kommentarer
Postat av: Moa

Fantastiskt! Lika bra att lägga ned skidorna med en gång och börja zumba!;)

2012-03-08 @ 16:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0