FÖDELSEDAGSBARN

Hej fredag!! NU är det helg, och det passar fint. Särskilt med tanke på att jag höll på att gå under på sista historialektionen. Men dagens stora händelse är ju att Louise fyller 20 år!!! :D (dvs snart blir pensionär) Det är ju allt värt ett blogginlägg! GRATTIIIIS från torsby till järpen!!! :D Här får du ett rim i present:

Du är snäll och rolig,
hoppas din dag blir solig.
Att du käkar tårta, glass och fikar.
För det vet jag att du likar!
20 år är stort och nästan lite gammalt typ,
nu är du inte längre ett litet småkryp!
Njut och fira massor för det är du värd,
nu blev det svårt att rimma, vi slänger dit namnet Gerd.
Oj detta rim kanske inte blev superbra,
men jag hoppas ändå att du får en toppenda!
Kram maja

Kommentarer
Postat av: Lojs

Naaaaw!! Åå de var de finaste rim jag någonsin fått! :') TAACK! nu har jag gjort debut på systemet också :p

2012-03-30 @ 14:26:36
Postat av: Isa

Hahaa maja du är så himla rolig!!

2012-03-30 @ 14:33:06
URL: http://isabelleperssons.blogg.se/
Postat av: Moa

Gratis grattis!!:)

2012-03-30 @ 19:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0