Falun levererar dumle och hundar

Heeeeeeej på er!!!
Nu sitter jag i emilies soffa i falun och käkar dumle och vindruvor. Japp jag är där och hälsar på. =) Självklart har jag sett skidor live med dom stora snabba åkarna som jag annars bara ser på tv. SKOJ. Såg Björgen så jag var nöjd!!
Sen har vi även sett lite andra coola saker som riktigt svenska hundar. Jag är som ni alla kanske vet en väldigt stora hundälskare. (NOOOOT) Men för en gångs skull hittade jag ju en riktigt gullig hund!! //majis

lyckades inte vända på bildena, så man får vända på huvudet istället! :)

Kommentarer
Postat av: stina

gullig hund... men jag gillar josses VALPAR mer ;)

2012-03-18 @ 08:47:53
Postat av: josse

Tack stina :) jag håller med dig!

2012-03-18 @ 18:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0