Livet är en schlager

Hejsvej!! :D
Idag var en nervös dag innan start. Jakstart är nervöst men kul. Och jag erkänner att jag var lite rädd för den långa banan och alla backar. Kunde inte sova igår haha.. Men det gick asbra!! Madde VANN (!) och jag blev 3a :D vilken UIF-dag!! Vi är så glada här i stugan :D

Loppet var roligt. Ja, stört jobbigt såklart men roligt på något konstigt sätt. Det blev en enda krigar-resa, särskilt på andra varvet. Hängde på stavarna uppför men lyckades bita i! Madde drog iväg nånstans på slutet, hon var grym! Jag hade länge häng på andraplatsen men evelina var stark.

ÅÅÅ jag är så glad och nöjd. Lite surt att jag bara var typ 5 poäng från en 3e plats i totalcupen, men det har jag snart släppt. Snart hehe. För vilken helg det har varit ändå!! Alla från Torsby som åkte så GRYYMT!!! Herregud egentligen. Grattis!! Alla är så bra. =) och så roligt att avsluta säsongen på topp med 3 pallplatser :D formen kom tillslut YES! Nu ska jag inte skriva mer haha. Men nu fick ni höra lite om dagen. =) Adios!! //Maja

en bild med riktig glädje!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Graattis grattis Maja!! Du är grymt bra :-D

2012-03-25 @ 16:32:02
Postat av: Isabelle

Graattis grattis Maja!! Du är grymt bra :-D

2012-03-25 @ 16:32:36
Postat av: stina

" alla är så bra " hehehehe....

2012-03-25 @ 17:11:05
Postat av: josse

....Hehe...

2012-03-26 @ 02:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0