Don't be so hard on yourself

Heeej!! =)
Idag är en bra dag. Det finns massa bra saker just nu:

-Jag är på bra humör
-Hanna bjöd mig på morotskaka nyss
-Jag ska äta kycklingtacos snart
-Jag ska ta en promenad i mina nya skor. Längtar haha.
-Mina pjäxor som jag glömde i Gällivares omklädningsrum ska skickas till mig.
-Jag har hittat en ny favoritlåt IGEN!
-Det är final i Biggest loser ikväll. Lyckan är total! ÅÅÅÅ älskar det programmet.

Kan det bli bättre? Jaa det saknas bara en bra bild till den här braiga dagen, och här kommer den! :) Hoppas ni också haft en superdag! Kram maja

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det är bra att du alltid är så glad och positiv för då kan man gå in här på bloggen och läsa lite, blir alltid gladare då faktiskt!! :-D Fortsätt vara glädjespridaren nr 1 !!! Kraaaam

2012-03-29 @ 17:29:28
URL: http://isabelleperssons.blogg.se/
Postat av: maja

va glad jag blir :D du är snäll du!! fira louise lite från mig också idag ;) <3

2012-03-30 @ 13:06:21
URL: http://grannfejden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0