Gott och blandat

Hej!
Såå va händer i mitt liv just nu? En vecka kvar i skolan, men har inga lektioner eller prov så det är ju chill. Har tränat på förmiddagen och just vaknat från en skön tupplur. Imorgon bli det världens slappardag för på onsdag är det VO2-max test. Läskigt! Utlovar ett blogginlägg om den underbara upplevelsen. (om jag överlever)

På fredag slutar skolan och då åker jag hem till Ulricehamn. Sen har jag SOMMARLOV. Det blir bra det. Längtar till alla roliga läger och att träffa mormor, morfar, farmor & farfar!! Mamma och pappa ska ha 50-års kalas i slutet av juli på Sturkö där min mormor & morfar bor, så det ska bli spännande!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Ni får fråga om ni är nyfikna eller undrar nåt =) VÅGA! Här kommer några bilder från den senaste veckan. (vissa snodda från Isabelles blogg) Ha de gött och må väl. Kram Majis
Major på Bosön!
Vi fick en snygg keps.

Balen! Jag är där i mitten nånstans typ.

Jag och min fina vapendragare.

Vänner.



Känner inte igen mig själv hehe.

Kommentarer
Postat av: Louise

Du var sjukt fin på balen maja!

2012-06-11 @ 19:12:03
URL: http://louiseliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0