Life is about feeling good

Hallå bloggen!
Vilken dag! Tränade på morgonen och krigade några gånger uppför skotteksbacken. Tunga ben men en glad Maja ändå. Träffade Matilda, min bästa kompanjon, och hade kul. Vi pratade, pratade och pratade om allt vi hade gjort sen sist! Sen kollade vi på film och åt kladdkaka, & tog en promenad och fortsatte prata. I love it.
 
Tränade igen och åt sen tacos. Yammi!! Den här dagen har haft typ allt för att jag ska må toppen! (det enda som saknades var bananen, paprikan och mangon till tacosen suck..) På torsdag åker jag upp till Torsby igen för att springa borejoggen. Och fira midsommar såklart. =) har lite roliga planer för det hihi. Nu blir det fotboll. Ha de bra! /Majis
Här är vårt piano som jag och mamma har målat om nu i dagarna. Vitt och med texten - All you need is love. Nu blir jag lycklig när jag spelar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0