Jag erkänner, jag kan också få träningsverk!

Har börjat rehabliteringen efter lägret på Bosön, rehabliteringen består av ännu ett läger i vaxholm! Och det är helt sinnes vilken träningsverk jag har!! Jag som brukar skryta om att jag Aaaaaldrig får någon träningsverk ;)
Men det har varit superduperrolgt och vad spelar det för roll med lite träningsverk när vi har fått sådana fina gula kycklingjackor och blåa kepsar?!? 






Hela helgen har vi sett ut som gula små kycklingar i våra gula kycklingjackor! Här är Linnea i sin kycklingjacka i båten på väg från Bosön till Vaxholm.


2 kycklingar till i båten!


Bästa bilden


Jag har stora blåmärken på armarna efter att ha kört dragkamp




Planking på Linnea

//Mos

Kommentarer
Postat av: majan

hahaha snygga kycklingar!

2012-06-12 @ 18:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0