För sent att ångra sig

Hejhopp!
Nu sitter jag framför tv:n och laddar inför morgondagens pers - borejoggen. Ska snart äta det obligatoriska kvällsfikat. Har varit och anmält mig nu på eftermiddagen, så tankarna jag hade på att dra mig ur kan nu slänga sig i papperskorgen. Nervositeten likaså, men den verkar ha kommit ändå.
 
Så till alla oroliga konkurrenter där ute i världen. Mina ben har varit sega hela veckan, så vänta er ingen rivstart från min sida. (mörkning av form som ni märker) Jag försöker gå & intala mig själv att det är bra träning oavsett hur det går - typiskt klenhetstecken haha.. Men kul ska det bli och tävla igen minsann!! Heja på mig om ni ser mig! Jag kan behöva det. =) Kram Majis
Min nya plånbok jag köpte idag i Karlstad! Snygg och framför allt STOR.
Och nummerlappen är på!
 

Kommentarer
Postat av: Lojsen

Snygg plånka!! Isa och jag har typ liknande fast rosa och brun! Vi lär ju ses så vi kan gå omkring och vara likisar med dom!

2012-06-21 @ 22:03:08
Postat av: Isa

Heja Maja du kommer vara grym!! Nervositet är bara ett tecken på att man är sjukt taggad :-D Glad Midsommar!!

2012-06-22 @ 06:43:25
URL: http://isabelleperssons.blogg.se
Postat av: Moa

Bra att du har en stor och rejäl plånbok du som gillar att spara på pengarna!

Svar: hehe jag vet! jag sparar för fullt just nu när det är sommar också..
MOS-JOS-MAJS

2012-06-22 @ 09:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0