En dag kvar

Halloj!
Bara en dag kvar i skolan nu, skolavslutningen. Lite samling med klassen, där jag hoppas på det årliga fikat. Därefter studentsaker och sist utsläppet. Sen åker jag hem. :)

Idag har jag kört Tossebergsintervaller. Ni kommer säkert ihåg för nån vecka sen när jag krossade Jimmy uppför den fruktade backen, och idag var det Johannes tur att bli knäckt. Gött att va tjej just nu!

Just nu ser på fotboll och äter nybakade scones. När jag inte tränar och äter ser jag på fotboll, och när jag inte ser på fotboll så kollar jag One tree hill. Japp, ni hörde rätt! Jag är TOTALFAST sen 3 dagar tillbaka. Hoppas ni mår bra! =) Kram Majis

Dagens goda tips - "Singoalla cheesecake" - supergoda!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Go Maja!! Snart kommer inga killar våga köra dessa fruktade intervaller.. :O

Svar: haha nej inte efter att jag knäckt varenda en ;) typ haha.
MOS-JOS-MAJS

2012-06-14 @ 21:54:41
URL: http://isabelleperssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0