O-ringen nästa!

Halloj!
Här packas för fullt för imorgon åker vi till o-ringen i Halmstad. Ska springa 2 dagars, men först väntar en stekig vilodag på stranden om vädret blir bra. Ska bada i HAVET wihoo!!

Klarblå himmel hela dagen idag har resulterat i ett bränt fejs och lite andra roliga brännor.. Jag och Hanna skyller på att vi inte sett solen på år och dagar, inte konstigt att vår stackars svenska hud reagerar som den gör!

Med mig i packningen har jag med mig kartan från min bästa orienteringstävling i min "karriär". Hoppas den ska ge mig lite självförtroende eftersom jag missat det där med att träna orientering det sistone haha. Som sagt, spurten är viktigast! /Majis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0