Jag lever

Hej världens bästa blogg!
Nu har jag inte bloggat på ett tag, men här kommer ett litet inlägg. Nu är jag i Torsby igen efter en vecka i Falun med Hanna. Mycket har hänt och här kommer några godbitar.
 
1. Min dator har gått sönder. (ingen godbit dock) Gick med den till SIBA för att kolla om den gick och laga lite snabbt, men fick till svar att det förmodligen skulle kosta mer än den är värd. Alltså dags att köpa en ny!
2. Jag har åkt SEGWAY! Fick känna mig som Fredde en timma haha.. Jag och Hanna körde race, askul!
3. Blivit av med min shoppingabstinens i Faluns affärer. Två klänningar och en bikini fick jag med mig hem. =)
4. Ätit en underbar tårta och firat Hanna.
 
Det var lite av det som hänt. Min dator är alltså sönder, så ni vet varför jag inte bloggar! Jag passar alltså bloggbollen vidare till de andra två grannfejdarna! Här kommer några bilder. Ha de bäst! Kram Majis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0