Idre fjällis

Hejsvej!
Nu lånar jag maddes dator och bloggar lite! Här på lägret i Idre har vi det bra! Nu har vi sovit och håller på att äta för att orka med eftermiddagens pass. Sara sitter och masserar sin ben i hopp om att dom ska visa sin toppform! Jackie härmar gamla gubbar och jag sitter och skrattar åt dom knäppgökarna.

Igår sprang vi på fjället i SOL. Har knappt sett solen den senaste månaden så jag sprang och njöt :D idag var det inte lika njutfullt när vi sprang löprace uppför nån slalombacke, men upp kom vi!

Igår kväll var vi nere och köpte godis i idre by, och sen testade vi det så kallade magiska trollet i idre. En väg där man rullar åt FEL håll!? Det är nedförsbacke men man rullar uppåt. Knäppt. Nu ska jag fortsätta äta! Ha de bäst =) Kram Majis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0