En halvt död fisk

Halloj!!
Nu är lägret i Idre slut och jag är i Ulricehamn igen. Körde hem hela vägen igår med svarta faran, så jag skulle kunna ta det lugnt idag. Dagen består av vila, vila och lite massage för min stela rygg. Min kropp är minst sagt trött och jag känner mig ungefär som rubriken säger; En halvt död fisk. Mör överallt och trött i huvudet också. Med lite kycklingtacos och efterrätt ikväll ska jag nog få lite energi igen. =)
 
Idre var det ju som sagt vi var i. Mycket träning i fin miljö blev det. Älskar fjällmiljö, önska att det fanns lite mer sånt i Torsby! En dag fick vi testa på forskajak. Det var skitskoj och vi hetsade en del nerför "forsarna". Lite kallt i vattnet, men det glömde man av efter ett tag när man ändå var genomblöt i våtdräkten!
 
Samma dag gick vi även höghöjdsbanan som finns i Idre. Den börjar ca 6 meter över marken, men efter ett tag får man välja om man vill ta den "lätta" vägen, eller om man ville ta den svåra vägen ca 10-12 meter över marken. Höjdrädda som vi flesta var så valde vi den svåra banan haha. När Sofia gick över några supervingliga gungor så rasade en gunga så hon blev hängades 10 meter upp i luften i selen som vi satt fast i. Läskigt!
 
Nu är jag glad att vara hemma efter att jag "lidit" av hemlängtan i ca 2 veckor. Ha de bäst! /Majis
Jag över dom vingliga gungorna innan dom rasade för Sofia.
Jonna och Sofia i början av höghöjdsbanan.
I forsen!
Kallt som sagt haha.

Kommentarer
Postat av: MOA

Gillar den sista bilden :D

2012-07-20 @ 17:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0