"Brevbärare firar inte när dom levererar sin post"

Hej!
Nu är lägret slut för den här gången. Trötta ben på en trött tjej just nu! Veckan har varit superbra. Rolig och tuff träning, jobbiga intervallpass, fina långpass & några varvs snurrande i skidtunneln. Dagarna har flygit iväg, och det känns som det nyss var måndag.. Tiden går snabbt när man har roligt. =) och det har jag haft!
 
Nu är det knappt 2 veckor tills nästa läger i Idre, och om jag ska vara ärlig längtar jag redan haha. Men först måste min lilla stackars (?) kropp vila och återhämta sig. Det gör jag bäst med kycklingtacos, äppelpaj och en EM-final i fotboll här i Torsby med syrran. Nu när Tyskland är ute hejar jag på Spanien! Marry me Ramos<3
 
Citatet är ifrån semifinalen när Balotelli (Italiten) hade gjort mål och fick frågan varför han inte log haha. Ha de bäst! /Majis
Bästa gänget! Man gör ju sitt bästa för att fångas på bild..
Egen kvällsyoga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0