Bara för dig Sandra hihi

Halloj bästa bloggläsare!
Sorry för dålig uppdatering! Det har varit mycket på sistone, och jag har fortfarande inte köpt nån dator.. Men den som väntar på nåt gott och dyrt väntar aldrig för länge :))
 
Just nu är jag på Sturkö i Blekinge, hos mormor & morfar. Här mår jag mer än bra! God mat, fint väder och bortskämda med nästan allt av mormor. Hon är snäll hon!
 
Idag har jag och Hanna kört stakintervaller uppför den enda backen som finns här på ön; den fruktade svärmhallabacken. Backen (eller bör man säga sluttningen!?) tar ca 3 min att bestiga om man stakar. Se´n sprang vi en sväng på eftermiddagen i strålande sol som glittrade så fint i havet. Haha, japp det är sånt jag kollar på när jag tränar!
Nu ska jag snart ut och fiska, för vi har hört att det finns massa gäddor att fånga! Må gött! Och vänta er lite mer blogginlägg framöver. :) för det ska jag fixa! Kram Majis

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh nu kommer jag somna skönt! Tack Maja kramis <3

2012-07-30 @ 21:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0