3 av 5

Halloj
 
Idag är tredje dagen av 5 avklarad här på SM i nyköping. Skönt, eftersom jag kört 3 låååååååååånga 1000m lopp. Det gick i alla fall mycket bra, vilket var väldigt tur med tanke på hur sinnes jobbigt det är.
 
Jag tänkte ge er lite update om Josefin, den förlorade bloggerskan. Skämt åsido, Josefin är en briljant bloggare när hon väl låter fingrarna gå lös på tangenterna. Josefin "bergsbestigaren" Nilsson beger sig nämligen mot Kebnekaise på torsdag med målet besegra berget, något som borde bli en baggis för Josefin som har "mount everest bestigare" i generna. Lite kuriosa om expeditonen är att Josefin och hennes medhjälpare Bob ska sova i familjen Wikbergs sidenlakan under resan.
 
//Moa

Kommentarer
Postat av: josefulful

Det blir inga större problem för mig och min sherpa(bob) frågan är om era sidenlakan håller måttet????

2012-07-04 @ 12:40:44
Postat av: Moa

Hahahahahhahaha din sherpa haha!

2012-07-04 @ 15:00:12
Postat av: josse

Hansväska väger ca 22 kg och min ca 14;)

2012-07-05 @ 08:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0