Världens bästa brödbak med världens bästa grannar

Hej! Igår bakade grannfejden bröd i Moas lägenhet. Förutom att Moa försökte härma en ekorre hela kvällen så var det skitskoj ;) Brödet blev superlyckat så vi åt och åt och åt! Anledningen till att brödet blev så bra var troligen att jag hade slängt på mig en långklänning.

Moas kommentar när jag klev in genom dörren:
"JAAAAAAA nu har du sådär roliga kläder på dig igen!!"

Jag som försökte festa till det lite, men hon tyckte tydligen att jag såg rolig ut.. hehe.

För tillfället är jag ganska omotiverad och förvirrad. Har haft några såna dagar nu, så snart väntar jag på en sån där HYPERDAG (väldigt bra dag alltså). Det kommer såna med jämna mellanrum i mitt liv haha. Jag är ganska mycket upp och ner, men jag försöker bättra mig och bli lite mer jämn. :) Hoppas ni mår bra! /Kram M

Har hittat en ny favoritlåt. Sjunger den jämt och ständigt när jag tränar haha.

Kommentarer
Postat av: Isa

Om du ska åka SM i helgen så kan jag berätta att jag kommer ta med mig kalendrar så då kanske du blir glad när du inser att du är miss April! ;)

2012-01-25 @ 17:03:02
URL: http://isabelleperssons.blogg.se/
Postat av: maja

åååå va glad jag blir :D taack!!! det ser jag fram emot :) kram

2012-01-25 @ 18:27:33
URL: http://grannfejden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0