Some die young

Hej alla glada bloggläsare! =)
Den här veckan går jag lite mer på känsla. Dvs jag gör det jag känner för!

Vill jag slappa - då slappar jag.
Vill jag träna - då tränar jag.
Vill jag måla naglarna - då väljer jag världens finaste färg och målar direkt!

Ja ni fattar nog haha. Kanske självklart för en del, men inte alltid för mig. Så imorse kunde jag inte sova, men jag var hemskt sugen på att spela dataspel. Sagt och gjort så gjorde jag det! Det var kul. =) Och nu halv 11 fick jag lust att blogga haha. Ni måste tro att jag är knäpp, men det funkar!

Här får ni två nya favoritlåtar. Godnattis! //Majis


Kommentarer
Postat av: Moa (enda vännen)

Jag tror inte du är knäpp, jag vet...

2012-01-31 @ 17:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0