SKOLA

Hej! =)
Första dagen i skolan var seg. Höll på att somna på kemin. Är inte riktigt van vid att koncentrera mig än efter lovet men det kommer brånander, var så säker!

För er som inte läst kommentarerna har det kommit in massa tips på fler "saker man absolut inte vill höra när man tävlar" hahah. Visst, det är inte alltid så troligt att någon skulle skrika allt det här jag skriver, men det är ju det som gör det så kul! =) här kommer dom.

-"ta det som träning, ta det som träning!"
-"
Ta dig igenom bara!"
-"de är en dag imorgon också."
-"Kom igen bit i, sista backen sen är du i mål!" -och så har man ett varv kvar att åka på banan..

Och så fick jag ju även in ett till förslag, men detta skämtet är internt haha.. men det klassas nog mer som en komplimang skulle jag tro!
"för att ha så stora lår åker du ju jätte fort"

Kram på er! /Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0