Saker man gärna läser

Hejhej!
Har köpt ännu ett nagellack till min samling idag!! Så jag har roat mig med att måla naglarna fina. Tog mig en lång sovmorgon och sen åkte jag ner på stan en sväng.

Morapinglan var rätt kul trots allt. Heja är inte heller så pjåkigt fast jag blev väldigt sugen på att tävla! Fick ju träffa massa roliga kompisar så det var kulkul! :) Ååå dog lite på Isabelle och Louise hahah.. ska göra en nytt konstigt blogginlägg snart "Saker man absolut inte vill höra när man tävlar". Håll ut, det kommer om nån dag haha!

Förkylningen blir bättre. Men mamma säger att jag snart kommer snyta ut min hjärna, och att jag ska va rädd om det lilla jag har. Får väl försöka tänka på det i fortsättningen! KRAM M

ps. Har ni nån gång vaknat med ett stort fett smile på läpparna? Känt att allt i livet är perfekt och sen insett att det som nyss hände bara var en dröm? Haha så var det för mig idag..

ps igen. saknar er mina vänner i torsby! det är ingen som skrattar åt mina skämt här hemma som ni brukar göra hehe.. sorgligt!!

härliga minnen!!


Kommentarer
Postat av: Isa

Tack för hejningen! Och tack för att du inte sa "nån ska ju komma sist också" haha!

2012-01-02 @ 15:21:14
URL: http://isabelleperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0