Saker man absolut inte vill höra när man tävlar

Hejsan! =)
Har man lovat så har man lovat. Här kommer "Saker man absolut inte vill höra när man tävlar":

"De andra är lika trötta som du ser ut."
"Kom igen, snart är det slut på eländet." 

Saker man absolut inte vill höra när det går jättedåligt och loppet precis startat.
"Du ligger 10000000 sekunder efter" - tack för informationen! Nu känns det genast mycket bättre!!
"Åk och njuuuut!!!" - åk själv och se hur underbart det är..
"Upp med blicken" - ja OOOOJ nu gick det helt plötsligt jättefort när jag testade det! Dessutom får jag ju se den underbara backen också!! Hehe..
"FORTARE FORTARE FORTARE!" - JAG ÅKER MITT FORTASTE SER DU VÄL!!!!!!!!!!!!

Men ibland är det värre när folk inte säger något alls utan bara ger en medlidsam blick hahah. eller ännu värre, SKRATTAR åt en! (emilie cedervärn när jag åkte valbergsrännet eller va det heter.. haha) //Maja

Kommentarer
Postat av: en som vet hur de känns

* Ta dig igenom bara!

* de är en dag imorgon också.



2012-01-09 @ 18:08:28
URL: http://louiseliv.blogg.se/
Postat av: Therese

Hahahaha!

Jag gillar även när folk som inte riktigt har koll skriker "Kom igen bit i, sista backen sen är du i mål!" och så har man ett varv kvar att åka på banan... Det hände mig nu i lördags...

2012-01-09 @ 18:15:03
Postat av: maja

hahahaha ni är bara för bra!!! och hur långt hade du kvar då therese?? typ 5 km?

2012-01-09 @ 21:51:13
URL: http://grannfejden.blogg.se/
Postat av: Therese

Precis, 5km! xD

2012-01-10 @ 08:42:12
Postat av: stina

Personligen uppskattar jag verkligen att höra "ta det som träning, ta det som träning!" när det går lite tungt... hehehehe ;)

2012-01-10 @ 12:18:53
Postat av: emilie

eller, "för att ha så stora lår åker du ju jätte fort" ;)

2012-01-10 @ 21:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0