Nördig

Hej!
Dagen till ära har jag börjat nörda dataspel igen. Precis som på den gamla goda tiden! Jag hade tre alternativ i lägenheten att välja på:

-The sims - troligen världens roligaste dataspel som någonsin gjorts.
-Need for speed Underground 2 - ett bilspel där man tävlar hej vilt.
-Startshine - ett hästspel som faktiskt är as-läskigt haha..

Och den "lyckliga vinnaren" blev bilspelet!! Så nu har jag håller jag på att starta en framgångsrik karriär inom bilsporten.. :) rekommenderas starkt till den som vill göra något annorlunda haha.



Och för er som inte är så intresserade av min bilkarriär kan jag berätta att jag åker till SM i Östersund imorgon. :) Det ska bli skojigt, särskilt nu när jag fick veta en rolig sak. Tre tjejer från Järpen (roliga och snälla vänner) har gjort en väldigt bra sak som projektarbete, en kalender. Klicka in här så ser ni vad jag menar: http://isabelleperssons.blogg.se/ Och nu är den klar, så till helgen ska jag köpa!! :):):)

//Kram från bilnörden på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0